2013. augusztus 31., szombat

2.évad/3.rész

Niall szemszöge

Nem a legjobb érzés azt hallgatni, hogy elrabolták a legjobb barátod, hogy holmi játékot űz az elrabló a srácokkal, hogy kitalálják a nevét. Mindenféle ötleteket hallottam, de a betűket nem olvasták fel újra, hátha én tudnék valamit.. mondjuk nem tudnék segíteni, de akkor is! Csak hallgattam és hallgattam az ötleteket, egyre jobban ki akartam nyitni a szememet, de nem sikerült. Kommunikálni akartam a srácokkal, segíteni akartam nekik. Furcsán éreztem magam, ott voltam, de nem is tudnak róla, hogy hallom őket.
"Moris"-hallottam Harry hangját."Vagy Bell.'
"Marshall, Beach, Nathan, Norton"-sorolta Zayn, kisebb-nagyobb szünetekkel a nevek között. De ez várjunk, nem lehet, hogy? Azt hiszem rájöttem.
"Várjunk csak!"-állította meg Patrick."Add ide!"-dadogni kezdett."Ez..ez...nem! Nem lehet igaz.."
"Mi az?"-kérdezte Zayn.
"Nem, nem lehet!"-motyogta még mindig Pat.
"Mit találtál?"-kérdezte Harry."Mondd már!"-emelte feljebb a hangját.
"Matt az. Matthew Harryson!"-préselte ki magából a szavakat. Ebben a pillanatban a döbbenettől megjött az erőm és kipattantak a szemeim. Szólásra nyitottam a számat, de mivel nem nagyon sikerült hallhatóra fognom köhögni kezdtem.
-Niall!-pattant fel Liam először.
-Ez biztos?-kérdeztem Patricktől.
-Mi? Várj. Te hallottál mindent?-vonta fel szemöldökét.
-Az elejétől a végéig, minden egyes mondatot!-mosolyodtam el halványan, de egyből letörlődött a mosoly az arcomról.
-Biztos, hogy Matt az?-kérdeztem újra.
-Igen, szinte teljesen biztos vagyok benne! Meg is nézheted!-nyújtotta felém a lapot, amit elvettem és számolni kezdtem.
-Basszus! Úgy tudtam, hogy csinálni fog valamit!-dobtam le az ágy melletti szekrényre a papírt.
-Valaki elmondaná, hogy ki ez a Matt?-tárta szét karját Louis.
-Matt..Alie ex pasija.-kezdte Patrick.-Nem akarok most regélni róla, ezért a lényeg az, hogy elmebeteg!-húzta el a száját.
-Ezt nekem miért nem mondta?-kérdezte Harry felháborodva.
-Mikor mondta el, hogy van ez a Matt?
-Még jóval az előtt, hogy eljött ide, azt hiszem?-nézett egy pontot.
-Akkor még ő sem tudta, hogy az!-magyarázta meg.-Vedd elő a telefonod!
-Oké, oké!-kapta ki zsebéből és tárcsázta-gondolom-Aliet, majd kihangosította.
-Nocsak, nocsak kiket hallanak füleim!-vette fel a telefont Matt.
-Helló Matt!-szóltam bele először.
-Oh! Te vagy az Niall?-röhögte el magát. Mi ezen a vicces?!-Mindegy. Szóval, tudjátok, hogy ki vagyok én! Most pedig legnagyobb örömötökre egy újabb játék!
-Mi?!-háborodott fel Patrick.
-Már megint?-folytatta Harry.
-Úgy bizony, de ez már előrébb visz titeket! Egy verses játék lesz. Belerejtettem dolgokat, amire rá kell jönnetek, hogy mik azok! Ismét diktálok, írjátok!-Zayn odaadott egy papírt Liamnek, majd Patrick a tollat is odadobta neki.
-Kezdheted!-mondta Liam és már kész volt írni.
-Lépj az ösvényre, melyen már rég senki sem jár.
Látogasd meg a lelket, mely nyugalomra talált.
Leld meg a kincsét, mely előtted felfedi az utat.
A ládában egy üzenet majd helyes irányt mutat.-diktálta a verset, én pedig egyből gondolkozni kezdtem.
-Megvan!-dobta le a tollat.
-Mi? Milyen ösvény?-zavarodott össze Patrick.
-Majd rájöttök, ha meg nem..akkor ez van!-válaszolt egyszerűen Matt és lehetett hallani, hogy itt le is akarja zárni ezt.
-De mi ez már megint? Engedd el Aileent!-háborodott fel Harry.
-Nem engedem el.. most még nem!
-Legalább mondj valamit róla, vagy had beszéljünk vele!-ajánlottam fel.
-Jól van, el van többet nem kell róla tudnotok... helló!-szakította meg a vonalat ennyivel.
-De, most mi?! Ennyi?-tárta szét karját Patrick.
-Úgy tűnik, hogy megint kényszerít minket, de Aileen a tét!-mondta Liam nyugodtan, majd nézni kezdte a lapot.-Az biztos, hogy a 'Látogasd meg a lelket, mely nyugalomra tért.' egy halottra érti.
-Had nézzem!-kérte el Patrick.-A többi az szerintem egyértelmű, hogy, majd valami megmondja, hogy mit kell még csinálnunk, de ezt az ösvényest nem értem!-nézte összehúzott szemöldökkel.
-Várj, megnézem én is!-mondta Harry, majd kivette Patrick kezéből a lapot. Többször átfutotta a sort, de szerintem ő sem jutott sokra.-Kifogott rajtam!-dobta le a kórházi takaróra. Gondoltam én is megnézem, ezért elvettem onnan. Ösvény, melyen senki sem jár.. ösvény. Senki sem jár rajta. Aileen nem azt mondta, hogy?
-Ez nem a temető? Ha halottról van szó, akkor lehet, hogy ez az. Plusz Alie azt mondta, hogy abban a temetőben, ahol eltemették a szüleit, oda már nem jár senki!-mondtam az ötletem.
-Tényleg!-dőlt hátra a székében Patrick.
-Akkor ki megy el?-nézett körbe Zayn.
-Egyedül Niall tudná az utat, de mivel ő kórházhoz van kötve..-válaszolt Patrick.-Maximum telefonon mondod az utat!
-Oké!-egyeztem bele.
-Akkor megyek én, meg jön Harry!-állt fel Patrick.
-Sok sikert!-mondta Zayn.
-Kösz!-biccentett Patrick, majd felvették a kabátjukat és kimentek. Nem sokkal később kaptam a hívást.

Aileen szemszöge

Nem értem miért űzi ezt a gyerekes játékot a fiúkkal, de, amikor az első játék után kapta a hívást és meghallottam a Niall nevet megnyugodtam. Tehát jól van! Hál' égnek! Amíg diktálta azt a hülye verset próbáltam rájönni, hogy mit akar ezzel csinálni. Mi a célja ezzel?
-És akkor most, hogy kiadtam a feladatot ezeknek a kis gyökereknek, mi is játszhatnánk egy kicsit.-eresztett felém egy sejtelmes mosolyt, mely aggodalomhullámot indított útjára bennem. Igaz, nem mondta mit akar, lelkem mélyén viszont én mégis tudtam és rettegtem tőle.-Ezt akkor most szépen levesszük.-tépte le egy határozott mozdulattal a számat takaró szigetelő szalagot, majd letérdelt és lábamról is leoldotta a köteleket. Éreztem, ahogy újra normális módon kezd keringeni a vér az ereimben. Mozgatni kezdtem a lábaimat, hogy a szorító zsibbadtság elmúljon végre.-Elvitte a cica a nyelvedet kis szívem? Akár meg is köszönhetnéd.-nevetett gúnyosan.
-Undorodom tőled, te szemét.-vetettem oda nyersen, mire elkapta az arcom és erőszakosan maga felé fordította.
-Ajánlom, hogy fékezd a nyelved. Amíg még van.- utolsó mondatára akkorát dobbant a szívem, hogy kezdtem attól félni, ő is meghallotta. Egy kis időre el is felejtettem mire is képes  Matt, viszont még ott nem tartottam, hogy féljek is tőle. Nem tudtam jó ötlet-e, de feltettem azt a kérdést, ami azóta nyomta a lelkemet, mióta tudomást szereztem róla.
-Miért..miért öltél?-dadogtam halkan. Gúnyos mosoly jelent meg az arcán, majd csak annyit mondott:
-Mert úgy tartotta kedvem.-a hideg végigszaladt a gerincemen és ez őt szemmel láthatóan igen elszórakoztatta. Combomra helyezte kezét és lassan, vontatni kezdte felfelé.-De téged nem bántanálak. Csak ha nagyon muszáj.-undorító hangot préseltem ki magamból mire tenyere már a bőrömön siklott felfelé egyenesen a mellemig. Akárhogy próbáltam ellenkezni, ő csak jót nevetett és folytatta cselekedetét. Megpróbált megcsókolni, de én mindig elhárítottam a próbálkozást, amit egy idő után meg is unt.-Bezzeg a kis szőkeségednek rögtön odaadtad magad.-hadarta kissé idegesen.Átfutott az agyamon a gondolat, mégis honnan tud erről? Ez valószínűleg kiült az arcomra is így kérdés nélkül megkaptam a választ.-Igencsak jó rálátásom volt a dolgokra. Szép kis műsort csináltatok nekem így éjszakára.-nevetett, majd az asztalhoz ment és felnyitotta a laptopját. Nyomkodott rajta párat, mire a képernyőn megjelent a szobám, majd a vendégszoba, a szüleim és az öcsém szobája és a konyha is. Bekamerázta a házat? De hát hogyan?..
Nem adtam hangot meglepődésemnek, ami már hiába próbáltam tagadni egyre inkább kezdett a félelemmel párosulni. Már aggasztanak ezek a jelek, amik valóban arra utalnak, hogy Matt nem tud normális emberi ésszel gondolkodni. A laptopot lecsukva ismét visszatért hozzám és ajkai újra az enyémeket tűzték ki célpontul.
-Te beteg vagy.-mondtam hirtelen, majd egyik lábammal gyenge pontjára célozva "kiütöttem". Teste görnyedve rogyott a földre.
-Te kis kurva.-pofozott fel, ahogy rá tudta magát kényszeríteni arra, hogy felálljon. Lábaimat ismét lekötözte és a számat is beragasztotta. Nem volt a legjobb döntésem ez és rettegtem a következményétől.-Ezt még nagyon megkeserülöd, azt garantálom.-azzal felfogta az asztalon heverő mobilomat, leoltotta a lámpát és magamra hagyott.  Talán nem volt nagy ostobaság belegondolnom.. hogy soha nem látom többé a napot..




Hali mindenkinek, bocsi a rövid részért, kis problémáink akadtak. Ezt a részt közösen írtuk, a következővel pedig én, Szofiss jelentkezem 5 napon belül. Bocsi ha csalódás volt ez a rész , de tényleg akadt egy kis malőr, a kövivel igyekszem. :/

1 megjegyzés:

  1. Ajj ez a Matt akkora egy nyomorék >.< Mondjuk az a vers nagyon tetszett, nem tudom honnan szedtétek, de jól ki lett találva ^^ A végén már kezdtem azt hinni, hogy Alie megszökik majd, de nem.. Mindegy. Nagyon jó lett, siessetek a kövivel :DD

    VálaszTörlés