2013. április 5., péntek

14.rész Balhé

A.J. szemszöge

Egymást ölelgettük és azon gondolkoztam, hogy felhívjam-e Niallt. Harry elhúzódott én pedig még mindig csak magam elé bámultam.
-A.J.!-integetett kezével a szemem előtt mire megráztam a fejem.-Mi van veled?
-Semmi!-néztem a földre.
-A.J.!-emelte fel a fejem az államnál fogva.
-Nem, Harry! Nincs semmi!-kerültem meg és leültem az ágyamra.
-Hát ha nem akkor nem! Nem értem miért nem akarod elmondani! Látom, hogy van valami. Ezek szerint nem bízol bennem!-ment a falhoz velem szemben és neki dőlt.
-Harry! Nem arról van szó, hogy nem bízom benned. Csak nem akarok balhét.-emeltem rá a tekintetem, de nem néztem a szemébe.
-Miért mi olyan nagyon rossz amiből balhé lenne?-térdelt le elém és megfogta a kezeimet.
-Nem fogod ki húzni belőlem!-engedtem el a kezét, felálltam és az ajtóhoz léptem. Nem akartam elmondani neki. Egyszerűen nem ment. Most meg félek, hogy a szemébe fogok nézni, mert, ha a szemébe nézek kész, vége és kijön belőlem.
-Miért kerülöd a tekintetem?-állt mögém.
-Nem kerülöm...-motyogtam. Kezeivel körbefonta a derekam és magához húzott.
-Akkor nézz a szemembe!-súgta a fülembe. Megfordított és megint magához húzott a derekamnál fogva. Elfordítottam a fejem és becsuktam a szemem.-Nézz a szemembe!-mondta már hangosabban és maga felé fordította az arcom. A szememet összeszorítottam, hogy tényleg ne kerüljek szem kontaktusba vele. Éreztem valami puhát az ajkamon. Próbált rászedni, hogy csókoljak vissza amit el is ért. Kezem automatikusan a nyaka köré fonódott és beletúrtam a hajába. Belemosolygott csókunkba, de még nem hagyta abba. Egyre szenvedélyesebben csókolt. Majd egyszer csak elhúzódott. Akaratlanul is kinyitottam a szemem és a zöld szem párba néztem.-Reméltem, hogy ez beválik!-mosolygott mire a mellkasára ütöttem.
-Gonosz vagy, ugye tudod?-mosolyodtam el.
-Nem baj! Na, mondd el miből lenne balhé!
-Hát például, ha egy részeg csávesz rámászik egy nőre akinek barátja van és, ha ezt meglátja a barátja akkor...-mondtam egy példát.
-Amiből nekünk lenne balhé!-egészítette ki magát.
-Azt kérdezted, hogy miből lenne balhé! Na, tök mind egy. Harry...ígérd meg, hogy nem csinálsz semmi olyat amit megbánnál!-ígértettem meg vele.
-Attól függ mi az!-nézett el mellettem majd vissza rám.-Csak mondd!
-Niall tegnap éjjel...öhm...hogy is mondjam..-motyogtam.
-Csak mondd el!-simított végig egyik kezével az arcomon.
-Niall megcsókolt...-néztem le a földre.
-Mi?!-engedett el.-Ez...ez...Niall!-tépte fel az ajtót és lefutott. Utána futottam. Mire odaértem az előszobába már a cipőjét vette. Gyorsan felkaptam én is majd utána mentem. Nem kellett sok, hogy elhajtson, de időben beszálltam mellé.-A.J. maradj itt!-nézett rám.
-Veled megyek-jelentettem ki.
-Legyen!-indult el. Gyorsan és idegesen vezetett. Láttam ahogy szorítja a kormányt.
-Harry!-fogtam meg a kezét.
-Mi az?-még a hangjában is idegességet véltem felfedezni.
-Ne bánts...senkit-nem mertem azt mondani, hogy Niallt még a végén még idegesebb lesz.
-Még véded Niallt?-kapta fel a vizet még jobban.-Nem elég, hogy lekapott még véded is! Inkább akkor legyél vele!-fékezett le egy pirosnál.
-Minden sokkal könnyebb lenne, de inkább legyen nehéz veled!
-Hagyjuk!-motyogta. A maradék utat csöndben töltöttük. Mikor odaértünk kilökte a kocsi ajtót és kiugrott a kocsiból. Én próbáltam tartani a tempót vele, de azok a hülye hosszú lábai. Utána rohantam és néztem mi történik. Harry éppen ordibált azzal a rémisztően mély hangjával.-NIALL!! HÚZD LE A BÜDÖS SEGGEDET IDE!
-Harry! Nyugodj meg!-álltam elé.
-NIALL!-ordibált tovább nem törődve velem.
-Harry, ne ordibálj!-állt mellé Louis. Majd lépéseket lehetett hallani, kicsivel később megláttuk Niallt. Egyik percben még Harry előttem állt, másikban meg már Niallt fogta a falhoz a pólójánál fogva.
-Harry ereszd el!-mentem mögé és próbáltam elhúzni tőle.
-Mit képzelsz magadról Niall?-nyomta már a nyakánál fogva a falhoz őt.
-Miről beszélsz?-próbált beszélni.
-Lekapod a csajom és még adod a hülyét. Ügyes vagy!
-Louis segíts már az isten szerelmére!-szóltam rá Louisra aki kővé dermedt. Hirtelen magához tért és segített elhúzni Harryt.
-Honnan tudsz erről?-lepődött meg Niall.
-A.J. mondta.-mondta miközben rángatta a kezét, hogy engedje el Lou. Niall elé álltam szemben Harryvel.
-A.J. te?-hallottam meg magam mögül a szőkeség hangját.
-Igen, ébren voltam...
-De...akkor miért nem löktél el vagy valami?-kérdezte értetlenül Niall.
-Mi?! A.J. nem tiltakoztál?-tépte ki kezeit Lou fogásából.
-Öhm...azt tartottam jónak, hogyha tettetem az alvást..-motyogtam.
-Inkább ne gondolkodtál volna!-mordult rám.
-Harry-mentem közelebb hozzá, de ő hátra lépett.
-Maradj ott Niall-lel! Nem érdekelsz engem!-indult el kifelé.
-De Harry!
-Szia!-csapta rám az ajtót. Lezuhantam a földre, térdemet felhúztam és a fejemet a kezembe temettem. Mindig kell lenni valaminek. Mindig! Nem lehet egy normális napom se. Fájt amit mondott. Fájt hogy olyan ridegen mondta ki a szavakat. Furdalt a lelki ismeret, hogy nem löktem el magamtól Niallt. Nem értem Niallt! Ha megbeszéltük a dolgokat miért csókolt meg? Evvel is keverte a sz*rt.
-Ez a te hibád volt!-kiabáltam rá Niallre.
-De miért?-ha azt az értetlen arc kifejezést láttátok volna!
-Hogy miért?-álltam fel.-Nem te csókoltál meg? Nem te lettél szerelmes belém? Legalább kontrolálni tudjad már magad!-álltam elé.
-Tudod a szívnek nem lehet parancsolni!-mondta nyugodt hangon.-Nem értem miért vagy úgy kiakadva! Harry nem érdemel meg téged!
-De én őt szeretem fogd már fel!-fordultam ki magamból.
-Semmi esély, hogy engem szeress mi?-nézett le a földre komoran.
-Niall! Már megbeszéltük..te is megtalálod majd az igazit!-guggoltam le elé.
-És, hogyha te vagy az igazi?-pillantott rám.
-De. Én. Harryt. Szeretem.-tagoltam le neki.
-Oké! Felfogtam, de most elmegyek-kapta fel a cipőét és elhagyta a házat.
-Na jó! Valaki? Azaz te A.J. eltudná mondani, hogy mi történt?-lépett be a konyhába Liam
-Niall szerelmet vallott, megcsókolt "álmomban", de nem tiltakoztam. Ez kiderült és Harry majdnem megfújtotta Niallt, Harry elfutott és most Niall is elment. Röviden ennyi!-mondtam ki egy szuszra.
-Aha!-láttam az arcán, hogy még nem fogta fel teljesen ezért hagytam amíg eljut az agyáig az infó.

Harry szemszöge

Amint kiértem tudtam hova kell mennem. Ilyenkor a legjobb lehúzni pár felest és csak szarni az életre. A szokásos helyre mentem ahol nem kérdezősködnek, hogy "nem lesz már elég?". Rosszul esett amikor megtudtam, hogy A.J. nem tiltakozott. Megint egy balhé ami azt érte el, hogy ne legyen az enyém. Már megbántam, hogy kérdezősködtem. Megbántam, mert most akár feküdhetne a karjaimban, csókolhatnám és érezhetném őt. Befordultam az ismerős utcába, az ismerős klubba. Egyből a bárhoz mentem és kértem egy whisky-t, jéggel. Megfordultam és néztem a tömeget. Most csak ki akartam törölni a tudatot, hogy nincs ismét nincs velem A.J.. Amikor megkaptam az italom egyből lehúztam és kértem egy újat. Jól kell magamat éreznem. Az új kör után még egy-kettőt lehúztam amikor nyílik a klub ajtaja. Odakaptam a fejem és nem törődve semmivel rontottam a személynek.

Niall szemszöge

Nem bírtam már ott maradni, nézni és hallgatni. El kellett mennem. Nem bírtam már lelkileg. Felejteni kell. Igen! El fogom felejteni. Habár, ha jobban belegondolok. Az az arc, az a szem, az a haj, a természete. Lenyűgözött! Nem fogom egy hamar elfelejteni. Abban biztos vagyok. Mondjuk ki tudja? Lehet egyszer mégis velem lesz, és nem Harryvel! Gondolkozzunk optimistán! Betértem a "jólérzemmagam" klubba, de bár ne tettem volna. Körülnéztem. A bár felé ment a tekintetem, de akkor neki lökődtem a falnak. Harry állt előttem. Dühösen. Nagyon dühösen!
-MIÉRT KELLETT EZ NEKED?-ordibált. A zene, a tánc, minden egyszerre állt le és terelődött a figyelmük ránk.-AZT HISZED BELÉD FOG SZERETNI? Azt várhatod ír fiú!-ennél a mondatnál az idegességi szintem felment a max.ra és ellöktem. Nem volt józan, ezért könnyen a földhöz szorítottam.
-TE MEG NEM ÉRDEMLED MEG ŐT! NEM LÁTOD MIT CSINÁLSZ VELE? TEGNAP IS KÖNNYES VOLT AZ ARCA BAROM!-kitört köztünk a bunyó. Nem törődve azzal, hogy videóznak, vertük egymást teljes erőből. Próbálták mindkettőnket visszafogni, de mit tud tenni pár részeg pasas? Bevert nekem egy nagyot Harry és innentől K.O. voltam.

A.J. szemszöge

Miután Liam felfogta az infókat hazamentem. Beléptem az ajtón, lekaptam a cipőm és elkiabáltam magam:
-Megjöttem!-bementem a nappaliba ahol meglepetésként ért az ott helyet foglaló személy. Debby és Marcus ült ott és beszélgettek.-Öhm..helló!-intettem.
-Szia Aileen! Jól érzed magad?-kérdezte Marcus.
-Egészségileg igen...-motyogtam majd felmentem a szobámba és bevetettem magam az ágyamba, ahol egyből elaludtam.

Reggel kómásan, kócos hajjal és a gyűrött tegnapi ruhámban keltem. Nem álmodtam semmit. Hál' égnek! Bementem a fürdőbe, letusoltam és átöltöztem. Miután végeztem letértem a konyhába. Debby ügyködött valamilyen ételen, -aminek nagyon jó illata volt- és tiszta vidám volt. Legalább neki jó a kedve.
-Reggelt!-köszöntem unalmasan.
-Jó reggelt! Valami gond van?-nézett rám aggódóan.
-Van...de nem szeretnék róla beszélni!-ültem le.
-Ha el akarod mondani rám számíthatsz!-mosolygott rám bíztatóan.
-Majd talán...bemegyek a nappaliba megnézem mi van a TV-ben!-álltam fel és bementem a nappaliba ahol bekapcsoltam a TV-t, de amint bejött a kép elállt a lélegzetem.-Úristen!-mondtam ki.
-Mi az?-jött ki a konyhából és meglátta ami éppen ment.
"A két banda tag tegnap este egymásnak feszűlt egy híres klubban. Az ok valószínű Harry új barátnője Aileen Johnson. Próbálták visszatartani őket, de nem sikerült. Niallt kórházba szállították, Harryt pedig a rendőrök vitték be az örs-re ahonnan fél óra múlva egy harmadik banda tag Louis vitte ki." Itt bejátszottak egy videót ami a klubban vettek fel. Lerogytam a kanapéra és próbáltam kiverni a fejemből a látottakat.



Egy kicsit rövid, egy kicsit kép nélküli, de kb. a felét ma írtam meg na tök mindegy KOMIZNI MINDEN OLVASÓNAK KÖTELEZŐ!!!! Na jó nem...csak talán :D Szofis 5 nap múlva hozza a részt leszűkítve a rész hozásokat ja és 5-6 komi után(!!!!) puszi, ~D

9 megjegyzés:

  1. Király lett!Alig várom a kövit hogy mi fog következni!! :) :D puszi..Lili

    VálaszTörlés
  2. Ó, te Szent Ég ! :o Imádooom !!! HAMAR következőőőőt!!!!! xx

    VálaszTörlés
  3. hát ez eszméletlen jó nagyon gyorsan kövit

    VálaszTörlés
  4. I love it is Part!!! Kövitttt !!! :) :D xoxo..Emma

    VálaszTörlés
  5. nagyooooooon jóóóóóóóóóóóóóóóóó :)))

    VálaszTörlés
  6. Írjátok csajok :P HAJRÁ , iszonyú jó lett :P

    VálaszTörlés
  7. Első kommentem a bloghoz.;
    Nagyooon tetsziik! és nagyon kííváncsi vagyok,hogy mi lesz ebbőől.:ooo Jól összeverekedtek,durva.. Baromijóóó.és ahogy Harry leszidta Pault..(Y)
    Vároom a kövii részt. Ne spóroljatok a hellyel.^^

    VálaszTörlés