2013. február 3., vasárnap

6.rész A sors nem akarja, hogy ne találkozzunk!

(A.J. sz.sz.)

2 hete. 2 hete találkoztuznk utoljára. Debby szerzett munkát nekem. Babysitterkedem állítólag Debby egy távoli rokona bizonyos Lou Teasdale lányára Lux Atkinra. Igen arra a Lux-ra akivel együtt jöttem ide, Londonba. Nagyon aranyos kislány és mindennapomat vele töltöm. A szomszédságában megismertem egy Patrick nevezetű srácot. Mára a legjobb barátom lett. Ma is itt vagyok Luxnál. Közben áthívtam Patrickot. Beszélgettem vele miközben Lux-szal játszottam. Egyszer csak csöngettek.
-Megyek kinyitom!-álltam fel. Majd az ajtóhoz mentem és kinyitottam amikor megláttam a göndör fejüt.
-Ööö...szia!-mondta.-A.J.... Te mit keresel itt?
-Vigyázok Luxra!
-De...á mindegy!-majd beállt a kínos csönd.
"Gyere Lux! Nézzük meg kijött!"-hallodtam meg Patrick hangját.
-Ki van bent?-kérdezte Harry. Majd ideértek.
-Hajjy!-futott Harryhez Lux. De Harry csak szúrós szemekkel nézett Patrickra.
-Ő ki?-kérdezte Harry.
-Patrick! Szia!-nyújtotta mosolyogva kezét Patrick.
-Harry!-fogta meg a kezét, de lehetett látni, hogy megszorítja.
-Harry!-néztem rá szúrosan mire elengedte a kezét.-Na és mi járatban?
-A keresztlányomhoz jöttem!-mondta mire felkapta Luxot.
-Hozok üccsit!-mondta Patrick majd kiment a konyhába. Mi meg beültünk a nappaliba.
-Miért kellett megszorítani a kezét?-néztem rá mérgesen miközben suttogva kiabáltam neki.
-Nem tök mindegy?-nézett rám hülyén. Féltékeny. Tuti.
-Féltékeny vagy!-ültettem lábamra Luxot.
-Nem vagyok!-vágta rá.
-Legalább magadnak valld be!
-Cola jó?-kiabált ki a konyhából Patrick.
-Ja!-kiabáltam vissza.-Figyelj Patrick csak a legjobb barátom! Különben is miért vagy féltékeny rá?
-Talán, mert...-pusmogta.
-Itt van az üccsi!-emelte ki viccesen az 'üccsi' szót Patrick. Majd letette a dohányzó asztalra.
-Lou hol van?-kérdezte Harry.
-Gondolom nincs itt, mert itt vagyok!-mondtam.-Amúgy nem tudom hol van!
-Jól van kérdezni lehet nem?-kérdezte flegmán.
-Nem!-válaszoltam.
-Na srácok!-vágott közénk Patrick, de szúrósan néztünk egymásra Harryvel.-Nézzünk valamit?
-Úúú...SpongyaBob!-ugrottam fel és benyomtam a TV-t.
-Dedós!-mondta Harry.
-Fogd be! Amikor nálatok voltunk akkor is SpongyaBob-ot néztük!
-Louis miatt!-válaszolt még mindig flegmán.
-Hát én akkor úgy vettem észre, hogy te is lelkesedtél!
-Na jól van csak nézzünk már valamit!-mondta Pat. Majd elnyomta a TV-t. Harryvel mérgesen néztünk egymásra amolyan "még nem fejeztük be" nézéssel. Lux az ölemben nézte a sárga szivacs és a rózsaszín csillag viccelődését a kék polippal. Éppen valami síppal viccelődtek a végére pedig lecsukták Tunyacsápot rendbontásért.
-Patrick....véletlenül nem rokonod Patrick?-kérdeztem. Mire rám nézett.
-Hmm...nem tudhatom! Talán egy táááávvoooooliiii rokon!-húzta el a 'távoli' szót.
-Tök mindegy az a lényeg, hogy névROKONOD amiben bent van a ROKON szó!
-Na jól van Johnson nyugi!-mondta Pat.
-Hogy ÉN?-kérdeztem hülyén.
-Hogy MAGA!
-Én?
-Maga!
-Én?
-Maga!-utánoztuk a tegnap látott Chowder részt.
-Na! Lux mit csináljunk?-kérdeztem.
-Barbie!
-C'mon barbie let's go party!-énekeltem mély hangon.
-Ah ah ah yeah!-énekelt barbie hangon Pat.
-C'mon barbie let's go party!
-Uu-ooh-u-uu-ooh-u!
-Na Lux hozd a barbiekat én leszek a barna hajú!-stoppoltam le a kedvencemet.

* * * 

-Megjöttem!-kiabálta Lou.
-Szia!-kiabáltuk vissza egyszerre mind a négyen.
-A.J. Debby üzeni, hogy késő este ér haza! Kate otthon van!
-Oké!-mosolyogtam.
-Oh, Harry! Hát te?
-Csak Luxot meg akartam látogatni!-vigyorgott rá.
-Lou szerintem én most megyek!-álltam fel.
-Oké!
-Én is megyek!-mondták egyszerre a fiúk.
-Akkor sziasztok!-mondta majd mindhárman elmentünk.
-Én haza megyek ledőlök!-mondta Pat.
-Oké szia!-majd megöleltem.
-Sziasztok!
-Csá!-mondta Harry.-Hazakísérlek!
-Oké!-majd elindultunk.
-Na, és...mit csináltál ebben a 2 hétben?-érdeklődött.
-Gondolkodtam meg vigyáztam Luxra! Te?
-Én is gondolkoztam! Próbáltalak elérni!-nézett rám.
-Én meg próbáltalak kerülni, de úgy látszik a sors nem akarja, hogy ne találkozzunk!
-Valamit....
-Megjöttünk!-vágtam félbe szavát.-Úúú...tényleg most, hogy itt vagy be kell, hogy mutassalak a legnagyobb rajongódnak!-jutott eszembe Kate. Talán így kibékülünk.
-Oh, valóban? Mire várunk még?-mosolygott majd elindultunk befelé. Beléptem a bejárati ajtón és elkiabáltam magam.
-KATE! VAN EGY MEGLEPIM GYERE LE!.......

Hamarosan jön a kövi sietünk ;) ~D xx

8 megjegyzés:

  1. Uhw nagyon jó.!:)) Nagyoon várom már a kövit.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett az összes rész:D elkeztem olvasni és kb fél óra alatt elolvastam!Nagyon jó!Várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  3. Imádoooom.<333 :$$ gyors köviit*-*:D

    VálaszTörlés
  4. Sziia, meglepi a blogomon:
    http://bestlovestoryharrystyles.blogspot.hu/2013/02/1-2-award-3.html
    Naon jó lett a rész!

    VálaszTörlés