2013. január 20., vasárnap

4.rész Harryvel :D

....."Kérlek ne haragudj. :(  Harry"
Most komolyan azt hiszi, hogy egy sms-sel minden jó? El van felejtve? Attól még, hogy sztár nem fogom ilyen könnyen megadni magam. Szenvedjen! Már este 8 van és Debby kiabált nekünk, hogy vacsi van. Otthon sosem ettünk együtt. Ki mikor hazaért, felvitte a kaját azt zabált. Mennyivel másabb London, mint Amerika. Szóval lementünk Kate-el az ebédlőbe??? Nálunk még asztal sem volt ahol kajálni lehetne. Na, jó volt, de nem vettük figyelembe. Szóval. Leértünk és meleg kaja volt. Mondom, hogy sokkal másabb London! Debby mindkettőnknek kirakott belőle. Egy jó étvágyat után enni kezdtünk. Vacsi után segítettem elmosogatni majd felmentem szobámba, bedugtam a fülem és csak zenét hallgattam. Egyszer csak megszólalt az sms hangom.

"A.J. lécci válaszolj! Nem bírom ki! :( Harry"

Nem válaszoltam. Most a csengőhangom szólalt meg. Harry hív. Felvettem.
-Mondjad!-szóltam bele monoton hangon.
-A.J. én sajnálom! Nagyon!-hallodtam meg szomorú hangját a vonal túlsó végén.
-Sajnáld!
-Bepótolhatnánk? Nem fogok leállni a rajongókkal. Csak veled fogok foglalkozni! Fontos vagy nekem!-fontos. Chh... még hogy fontos! Te is az vagy te barom!
-Mikor, hol és hogy?
-Holnap reggel 9, Big Ben, álca nélkül!
-Oké! Ha elkések az valószínű azért lesz, mert elalszok!
-NE ALUDJ EL!-kiabált bele.-Állíts ébresztőt!
-Jójó! Na akkor holnap!
-Holnap! Szia!
-Szi...-majd letettem. Magam elé vettem a laptopom és nézegetni kezdtem. Hmm....semmi különös nem volt. Elmentem letusolni, megmostam a hajam, megszárítottam, kifésültem és lefeküdtem az ágyamba.

Megint előjött azaz emlék. 7 óra van tehát el kezdek készülni. Ezt a ruhát vettem fel.

Körmöm már alabból fekete volt tehát nem kellett lefestenem. Vettem fel egy napszemüveget is mivel Londonhoz szokatlanul sütött a nap. Még csak fél 8 volt ezért lementem megreggelizni.
-Jó reggelt!-köszöntem Debbynek.
-Jó reggelt! Hát te? Ilyen korai vagy?
-Nem csak találkozok valakivel!
-Aha. Értem! Mit kérsz enni?
-Öhm...müzli van?
-Aha!
-Akkor azt!-majd elővett egy tányért, tejet és a müzlit. Elém rakta én meg öntöttem magamnak. Adott még egy kanalat is mivel nem szeretném meginni. Evés közben elbeszélgettünk. Olyan fiatalos Debby. Tök jól el lehet vele beszélgetni mire ránéztem az órára. 9:42. Felrohantam. Fogat mostam, megfogtam a telóm, zsebre vágtam és lementem.-Elmentem! Majd valamikor jövök!
-Oké! Szia!
-Szia!-majd kiléptem az ajtón. Szemembe sütött a nap ezért sapkámról letoltam azt szememre. Már majdnem a sarkán voltam a Big Ben-nek amikor valaki hátulról elkapott.
-Szia csajszi!-szólalt meg mögöttem az ismerős hang.
-Már megismersz hátulról vagy mi?
-Nem csak az utca másik felén voltam amikor megláttalak, de semmi szia?
-Szia!-fordultam meg, mert még mindig így voltunk.
-Legalább a pólód meg a sapkád már szürke!-mosolygott.
-Csak magamra kaptam!
-De jól áll!
-Köszi! Na hova megyünk?
-Gondoltam sétálhatnánk egyet, majd a fiúkhoz...
-Miért mennénk a fiúkhoz?-vontam fel szemöldököm.
-Ööö...-jobb kezét farzsebébe rakta bal kezével meg nyakát dörzsölte miközben elnézett mellettem.
-Ööö...mi?
-Semmi! Na gyere menjünk!-fogta meg a kezem, megfordított majd elengedte. A Temze mellett sétáltunk miközben beszélgettünk. Sokat nevettünk, de közben olyan közel állt hozzám, hogy simán kiforgatják a paparazzik meg újságírók. Délután 4 fele 'haza' kísért. Az ajtónál megállt majd megölelt.
-Valamikor elvinnélek a fiúkhoz!-mondta miközben már megtett pár lépést hátrafelé.
-Holnap szabad vagyok!
-Én is! 11 körül érted jövök kocsival aztán mondjuk megbeszélünk a srácokkal egy talit a Nando'sba, hogy Niallnek is legyen valami jó!
-Odaviszel?
-Ahamm!
-Akkor holnap 11! Csáó!
-Szia!

Másnap...
Megint korán keltem. Lementem ahol megint Debbyvel találtam szembe magam.
-Jó reggelt!-köszöntem.
-Neked is!-tartott felém egy újságot.
"Harry Stylesnak új barátnője van!"-olvastam magamban a címlapot ahol mi vagyunk háttérnek. Oda lapoztam ahol a cikk volt.
"Harry Stylesnak új barátnője van? Tesszük fel a kérdést. Tegnap lekaptuk Harry Stylest egy lánnyal akivel szerintünk szorosabb kapcsolatban van! Lekaptuk ahogy Harry hátulról átöleli az ismeretlen lányt, ahogy egy pillanatra megfogja a kezét, ahogy szorosan egymás mellett sétálnak és beszélgetnek. Vajon Harry Stylesnak a híres nőcsábásznak új barátnője van? Vajon ki lehet ez az ismeretlen lány? Vajon Harry Styles akit eddig az idősebb nők vonzották most megtalálta élete szerelmét aki valószínű egy idős vele? Még csak találgatni tudunk, de valószínűleg mostanában sokszor lesz ez a téma! Várjuk a fejleményeket vagy talán már is a felvállalást!"
A cikket még megfűszerezték a képekkel is. Mondtam, hogy ki fogják forgatni! Visszaadtam Debbynek az újságot. Megreggeliztem miközben beszélgettünk, felmentem, felöltöztem minden teendőm megcsináltam mire 11 lett. Csöngettek. Lefutottam és kinyitottam az ajtót.
-Szia!-mosolyogtam.
-Szia! Ma nagyon happynek nézel ki!-mosolygott ő is.
-Eddig nem voltam az nem tudom mi ütött belém!
-Talán hiányoztam!-húzta szélesebbre szájját.
-Ó persze!-ütöttem meg.-ELMENTEM MAJD JÖVÖK!-kiabáltam be. Majd kimentem és becsuktam az ajtót. Beszálltunk Harry kocsijába és elindultunk.
-Na és hogy vagy?
-Jól! Te?
-Én is! Csinos vagy!
-Kösz!-hamar megérkeztünk amikor kiszálltam megláttam 5 srácot.
-Helló!-köszönt nekik Harry.
-Helló!-mondtam.
-Sziasztok......................................

Please kommenteljetek! Pár ötlet Szofiis:)-től származott. Puszi: ~D xx :D

2 megjegyzés: