2013. január 15., kedd

2.rész.Lehetetlen lerázni

-A családomhoz...-hazudtam.
...-És te?
-Csak haza!-rántotta meg vállát.
-Hány éves vagy?
-19-mosolygott.-Te?
-Nem sokára 18...
-Aha! Miért voltál Amerikába?
-Hmm? Mit miért voltam Amerikába?
-Hát azt mondtad, hogy a családodhoz mész Londonba.
-Ja csak uncsimnál voltam!-hazugságra alapozni a legjobb. Sztár úgyis elfelejt!
-Aha!
-Miért aha-zol mindig?
-Memorizálok!-jött elő még egy mosoly.
-Szóval...kérlek hagyj aludni!
-Oké!-mondta majd elfordítottam a fejem. Lecsuktam a szemem és próbáltam aludni. De mindig az az emlék került elém. Nem értem. Miért kell álmodnunk? Miért tudunk visszaemlékezni képszerűen is egy-egy emlékre. Csak forgattam a fejem hát ha egyik oldalt nem az az emlék jön elő. De mit tehetnék? Kinyitottam a szemem és egy mosolygó Harold-dal találtam szembe magam.-Nem tudsz aludni?
-Nem.
-Rossz álom avagy teljesen fitt vagy, teli energiával ezért még a szemedet sem tudod lehunyni?
-Az uccsóra nem fogadnék! Se az elsőre.
-Hát akkor?
-Nem tudom!
-Akkor folytatjuk az ismerkedést!-ropogtatta ki ujjait. Végig ismerkedtünk már vagy 14 órát. Igazából szinte már mindent tudtunk egymásról csak beszélgettünk, beszélgettünk és beszélgettünk. Sokat nevettünk. Hihetetlen! Elfelejteti velem a gondjaimat. Azt hiszem megtaláltam az ellen gyógyszerem! Amikor landoltunk Moszkvában. Átszállásos repülő út. 17 órát egy hülye repülőn kell töltenem. Jó már csak 3 óra. A poggyászok alapból mennek át a másik gépbe. Még várnunk kellett egy olyan fél órát a beszállásig. Addig Harryvel szórakoztattuk Luxot. Várjunk! Harrynek mondtam. Talán már barátként tekintek rá?-Hey, A.J. veszünk valami kaját? Vagy piát?-szólalt meg.
-Itt hagynád Luxot?
-Dehogy! Jön velünk!
-Mr. Falks! Elmentem kaját venni!
-Oké!-majd elindultunk egy bolthoz. Vettünk gumicukrot ami nagyon fontos! Vettünk még colát meg chipset meg mindent. Szóval mindent. Mire kiértünk már megkezdődött a beszállás ezért mentünk a bejárat felé. Lux már határozottan átment. Megszokhatta vagy akármi. A gépen megint egymás mellé ültünk. Mr. Falks nem foglalkozott velem szerencsére. Ez a három óra gyorsan elszállt. Semmi álmosságom nem volt 17 óra fentlévés után. Kimentünk a csomagunkért. Harryvel számot cseréltünk és megigérte, hogy hívni fog. Még beszélgetve mentünk ki a várakozó terembe vagy mibe. Egy csomó paparazzi itt volt. Mire mondtam Harrynek, hogy itt válljunk szét. Elköszöntem Luxtól majd mentem a másik irányba. Kerestem az uncsimékat.Hol lehetnek? Egyszer csak megtaláltam egy olyan lapot, hogy Aileen Johnson. Szóval odamentem. Még nem nagyon találkoztam velük. Csak egyszer-kétszer. Elmentem velük Beszélgettünk pár sort. Szerencsére a reptéren már levállt Mr.Falks. Hál'égnek! Szép házuk van. Az uncsim az anyjával él egyedül. Azaz a nagynénimmel. Tök kedvesek. Megkedveltem őket. Úgy, mint Harryt és Luxot. Kate, mert hogy az uncsimat így hívják bemutatta a szobáját. Teli volt az Ő képével. Azaz Harryével. Meg a többi tagé.
-Nem mondod, hogy rajongó vagy!
-Zavar?
-Nem csak ismerem az egyik tagot!-mosolyogtam rá.
-Úúúú komolyan?
-Aha! Vele jöttem a gépen!-mutattam Harryre.-Számot cseréltünk!
-Te szemét pont ő a kedvencem!
-Majd bemutatlak, ha hívni fog! Ja és a húgom vagy és Debby(nagynénije) az anyám! Mert ne nézz hülyének, de hazuttam neki!
-TE HAZUTTÁL HAROLD EDWARD STYLESNAK?????-rángatott.
-Edward? Ezt nem is mondta! Bezzeg én elmondtam a második nevem! Ez csúnya volt! Tehát ő is hazudott!-mondtam. Megcsörrent a telóm.-Háló?
-Szia Harry vagyok!-hozzátehette volna, hogy a lerázhatatlan. Mondjuk kezdem kedvelni............

Amúgy én ~D vagyok a Prológust és az 1.részt Szofi írta. :D Tehát Ketten vagyunk! :D

2 megjegyzés:

  1. úúúúúúúú nagyon jóóóóó:)) várom a kövit;)
    ( csokii )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG! Köszi :D a kövi nem tom mikor lesz, de hamarosan :D ~D xx

      Törlés